Anul acesta, voi participa pentru prima dată la Webstock. Se zice că este cel mai important eveniment de social media din România.

Eu și social media suntem într-o veche relație de love/hate, care nici măcar nu e reciprocă. Pe de o parte, îmi place cât de mult scurtează distanța dintre oameni, iar pe de altă parte, îmi displace superficialitatea pe care o promovează și care a devenit un standard în online.

Webstock este și despre bloguri.

În urmă cu vreo șapte ani, descopeream lumea asta și adunasem, la vremea aceea, în Reader, 20+ bloguri, pe care le urmăream constant. Așa am cunoscut personaje precum Gogu Kaizer, Milf și Petrov, Didlee, Zoso sau Groparu. Cu timpul, lista s-a redus la 3-4, după care am renunțat complet la Reader. Cred că d-aia l-a și închis Google în urmă cu vreun an.

Cabral începea ediția de anul trecut cu un discurs care a atras atenția tuturor. Mulți au zâmbit și i-au dat dreptate. Alții doar au zâmbit. Cu toții au trecut mai departe, fără a schimba ceva.

Însă, partea interesantă la Webstock este că dacă ai un blog care crezi că aduce ceva nou în blogosfera românească, ți-l poți înscrie la categoria Publishing și, cu puțin noroc, va afla mai multă lume despre el și va deveni the next big thing, vor începe să curgă campaniile, te va invita Măruță la emisiune și vei deveni vedetă.

Ok, asta nu se va-ntâmpla, dar de înscris în concurs, o poți face, până pe 1 septembrie, la oricare dintre aceste 12 categorii: Publishing, Utility, Visual, Blogging Campaigns, Special Projects, Facebook Applications, Bloggers Projects, Mobile applications, Corporate Blogs, Innovation, Social Campaigns in online sau Video Blogging.

Iar dacă nu ai un proiect, o aplicație sau o campanie pe care să-l/s-o înscrii în concurs, poți veni doar ca să schimbăm câteva vorbe. Participarea bloggerilor este gratuită, solicitând o invitație aici.